Případová studie Crème de la Crème
Případová studie Crème de la Crème
V Crème de la Crème jsme pomohli nastavit business procesy, ušetřili jsme náklady na licence a ukázali, jak využívat nástroje Microsoft 365 efektivně.
Vyhlášená pražská zmrzlinárna Crème de la Crème je na trhu již od roku 2015 a její věhlas a počet příznivců roste raketovým tempem. Mistr zmrzlinář Honza Hochsteiger ví, že pro vybudování fungující firmy je třeba především správně nastavit procesy uvnitř firmy. Proto se rozhodl oslovit společnost CHCI365 s požadavkem na revizi a optimalizaci licenčního modelu Microsoft 365.
Cílem bylo nejen snížit náklady, ale celkově zefektivnit používání nástrojů Microsoft 365 v celé pobočkové síti Crème de la Crème, zrychlit komunikaci mezi zaměstnanci a vybrat vhodný model používání pro brigádníky, jejichž počet během letní sezóny stoupá.
Kdo je Crème de la Crème?
První provozovnu řemeslného zmrzlinářství Crème de la Crème otevřel Honza Hochsteiger v dubnu 2015 v centru Prahy v Husově ulici č. 12 a od té doby popularita jeho italské řemeslně vyráběné zmrzliny jen roste. Na Prague Ice Cream Festivalu získal Crème de la Crème již potřetí titul Zlatý zmrzlinář festivalu.
Jaký problém jsme řešili?
Jednotlivé provozovny Crème de la Crème už nástroje Microsoft 365 využívaly, primárně cloudové úložiště OneDrive a Microsoft Teams pro meetingy, avšak pouze v desktopové verzi. Cílem bylo využít potenciál nástrojů Microsoft 365 naplno – především mobilní verze aplikací, které přináší mnoho užitečných funkcí.
Management v reakci na rychlost růstu společnosti hledal způsob, jak lépe organizovat a řídit chod společnosti, zejména jednotlivých poboček a klíčových firemních procesů. Důležitým úkolem bylo také vybrat vhodný model používání nástrojů Microsoft 365 pro brigádníky, jejichž počet během letní sezóny rapidně stoupá.
Jaké řešení jsme zvolili?
Nejprve jsme začali podrobnou analýzou stávajícího způsobu využívání nástrojů zaměstnanci a brigádníky na jednotlivých pobočkách a managementem společnosti. Následně jsme společně vydefinovali businessové cíle, kterých pomocí nástrojů Microsoft 365 chtějí v Crème de la Crème dosáhnout a problémy, které aktuálně společnost řeší.
Na základě těchto vstupů jsme navrhli jednotlivé kroky směřující ke společnému cíli, v tomto případě konkrétně:
- strategii pro třídění informací a dokumentů ve společnosti,
- způsob řízení poboček a procesů ve společnosti, který spočívá v dobře nastavené komunikaci přes Microsoft Teams – vytvoření týmů a jejich struktury v Microsoft Teams, definování pravidel pro ukládání dokumentů a jejich migrace do týmů v Microsoft Teams,
- využívání nástrojů Microsoft 365 v mobilu – výrazné zrychlení komunikace díky možnosti flexibilně reagovat na příchozí požadavky a úkoly z mobilu pohodlně a odkudkoliv,
- správné nastavení Microsoft Teams a jeho využití v mobilu pro meetingy a chatovou komunikaci.
Na základě analýzy potřeb společnosti Crème de la Crème se ukázal nástroj Microsoft Teams jako nejvhodnější aplikace pro kolaboraci, komunikaci a řízení týmů v rámci pobočkové sítě. Stejně jako ke každému klientovi i tady jsme zvolili individuální přístup a řešení na míru – proškolili jsme manažery poboček s cílem následného mentoringu a motivace podřízených, aby jejich práce s nástroji Microsoft Office 365 byla maximálně efektivní. Také jsme navrhli a zrealizovali identifikaci ambasadorů, kteří se dále aktivně podílejí na evangelizaci využívání nástrojů Microsoft 365 ve společnosti Crème de la Crème.
Proč si klient vybral právě CHCI365?
V Crème de la Crème vědí, že mít ty správné nástroje nestačí. S růstem firmy bylo potřeba zjistit, jak vytěžit z nástrojů Microsoft 365 maximum. CHCI365 si společnost Crème de la Crème vybrala pro jejich široký záběr v oblasti Microsoft Office 365 a zároveň komplexní nabídku služeb pro menší i střední firmy – od školení až po implementaci a podporu. Honza Hochsteiger z Crème de la Crème velice oceňuje individuální přístup CHCI365 a detailní znalost produktu pro komplexní využití ve společnosti.
Jak celý projekt dopadl?
Celý projekt dopadl skvěle – v Crème de la Crème byla provedena revize licencí Microsoft Teams. Pro brigádníky byla zvolena nákladově efektivnější varianta tzv. hostovských účtů, které jsou zdarma a společnost tedy nemusí všem sezónním pracovníkům pořizovat nákladné standardní licence.
Díky správnému nastavení týmů a pravidel pro komunikaci v Microsoft Teams došlo k výrazné časové úspoře. Řízení provozu společnosti a jednotlivých poboček je nyní mnohem snazší a také transparentnější. Zároveň se zrychlila odezva díky využívání Microsoft Teams v mobilních zařízeních.
Na základě úspěšné spolupráce na prvním projektu, se CHCI365 nyní Crème de la Crème stará i o správu tenantu a licencí, zároveň je klientovi k dispozici pro případné dotazy či ad hoc technický support.
Máte zájem o spolupráci nebo nezávaznou konzultaci zdarma? Napište nám.